آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
آگهی های پیشنهادی
سودایران»آموزش»هنرهاي‌زيبا»شعر درخواستی خود را سفارش دهید.
شعر درخواستی خود را سفارش دهید.-pic1

شعر درخواستی خود را سفارش دهید.

شعر یا نثر مورد نظرتان به سفارش شما سروده خواهد شد.
اگر مایلید قطعه شعری اختصاصی به همسر،نامزد،دوست،پدر،مادر و عزیزانتان هدیه نمایید،به راحتی این کار برای شما انجام خواهد شد.
شعر و نثر درخواستی شما هرچه که باشد عاشقانه یا عارفانه،مرثیه یا ترانه،مدیحه سرایی یا نقادانه،تشکر گونه یا تنفرآمیز،تولد یا وفات،برای شما سروده خواهد شد.

شما میتوانید شعر درخواستی خود را در قالبهای غزل،مثنوی و دوبیتی سفارش دهید.

در صورت تمایل و درخواست شما اسم شخص مورد نظر شما در شعر ذکر خواهد شد.مثلا اگر شما شعری در مورد تولد همسر یا نامزدتان سفارش دهید در صورت تمایل شما، اسم وی در شعر خواهد آمد.

هزینه:

هزینه هر بیت شعر خوب و اصولی(رعایت قوانین وزن و قافیه) بیست هزار تومان میباشد.البته مواردی داشتیم که برای سرودن یک شعر متمایز و ممتاز تا هربیت پنجاه هزار تومان هم پرداخت شده است.

چگونگی سفارش و تحویل شعر یا نثر درخواستی شما:

ابتدا شما از طریق ایمیل درخواست خود را برای بنده (shearedarkhasti@gmail.com)ارسال میکنید.توجه داشته باشید که در متن درخواست خود حتما موضوع شعر یا نثر و همچنین تعداد ابیات را مشخص فرمایید.

به عنوان مثال اگر شما دوست گرامی شعری عاشقانه را در نظر دارید و تمایل دارید در ده بیت سروده شود،باید اینگونه درخواست خود را بنویسید:

موضوع شعر: عاشقانه در مورد همسرم

تعداد ابیات:ده بیت

البته شما میتوانید مواردی مثل اسم همسر و مدت آشنایی خود را نیز در درخواست خود ذکر نمایید که البته این موارد اختیاری میباشد.

آدرس ایمیل به منظور ارسال درخواست شما:

shearedarkhasti@gmail.com

پس از ارسال درخواست شما شماره حساب یا شماره کارت برای شما ارسال خواهد شد که شما مبلغ مورد نظر را پرداخت مینمایید و پس از ارسال شماره ارجاع رسید پرداخت،شعر درخواستی شما سروده شده و برای شما ارسال خواهد شد.(لازم به ذکر است که سرودن شعر بین یک تا سه روز و در مواردی تا یک هفته زمان خواهد برد.)
آدرس وبلاگ من: http://shear.mizbanblog.com


آگهی دهنده: احسان صالحی
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - هنرهاي‌زيبا در تهران
به روز شده در:۱۳۹۵/۹/۲
بازدید: 265 بار
ایمیل: