آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
آگهی های پیشنهادی
گریم لب ها-pic1

گریم لب ها

گریم لب ها و راه های برطرف کردن عیب های لب :
استفاده از خط لب و رژلب باعث می شود که آرایش صورت شما کامل شده و جذاب تر و زیبا تر به نظر بیایید.اما مطلب مهم این است که چگونه خط لب بکشیم رژ بزنیم که علاوه بر زیبایی، معایب لب هایمان نیز تا حدودی مخفی گردد. برای رسیدن به این هدف، ما در اینجا راه های بر طرف کردن عیب های لب یا همان گریم لب را برای شما بیان می کنیم:
1) اگر لب پایینی شما نازک است، خط لب را کمی پایین تر از لبتان کشیده،سپس آن را با رژ پر کنید.بعد کمی وازلین یا برق لب به وسط لب پایین بمالید و بدینگونه آن را برجسته نشان دهید.
2) اگر لب بالا نسبت به لب پایین نازک تر است،خط لب بالا را کمی بالاتر از خط لب طبیعی لب می کشیم و اینگونه اندازه ی دو لب را متناسب می سازیم.
3) اگر می خواهید لب هایتان برجسته تر نشان داده شوند،
خط لب را کمی بالاتر از خط طبیعی بکشید، وبعد از زدن رژ،از براق کننده استفاده کنید.این آرایش لب صورت شما را ظریف تر نشان می دهد.
4) اگر دوست دارید لب هایتان قلوه ای نشان داده شود بر روی لب پایینتان بیشتر از لب بالایتان برق لب بمالید.
5) خانم های که دوست دارند لب هایشان کوچکتر نشان داده شود،باید پیش از زدن رژ، به کمک نوک انگشتان دست، کمی پنکک به لب ها زده،سپس با کمک گرفتن از یک مداد قهوه ای ملایم دور لب ها خط بکشند، وبعد رژ نسبتا روشنی را به لب ها بمالند.در این حالت،خط لب نباید بالاتر از خط طبیعی اطراف لب ها باشد.
6) اگر احساس می کنید رنگ لب هایتان مات و کدر است،بعد از کشیدن خط لب و زدن رژ، کمی وازلین بر روی خط لب خود بمالید و لب هایتان را براق کنید.
7) در فرم دهانی که گوشه های افتاده دارد،باید خط لب رابر طرف بالا کشید تا فرم دهان اصلاح شود.
8) اگر لب های شما متقارن نیست، با استفاده از رژلب های روشن وبراق این مشکل را حل کیند.رژلب های روشن وبراق باعث می شود لب های شما پر تر نشان داده شده و تقارن نداشتن آنها کمتر به چشم بیاید.

منبع: novinarayesh.com


آگهی دهنده: نوین ارایش
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - هنرهاي‌زيبا در تهران
آدرس: http://novinarayesh.com/
به روز شده در:۱۳۹۴/۵/۱۲
بازدید: 612 بار
ایمیل: