آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»آموزش»هنرهاي‌زيبا»کرم پودر مناسب
کرم پودر مناسب -pic1

کرم پودر مناسب

ایا میدانید چه کرم پودری مناسب شماست؟؟؟؟
برای انتخاب کرم پودر سه چیز را مد نظر قرار دهید نوع پوست ،رنگدانه های پوست، میزان پوششی که پوستان نیاز دارد.
بنابراین :
کرم پودری را انتخاب کنید که یک یا دو درجه روشن تر از پوست صورتتان باشد انتخاب اشتباه رنگ کرم پودر باعث می شود که رنگ واقعی آرایش دیده نشده و آرایش شما کمی شرک به نظر برسد.
در خرید کرم پودر دقت کنید که کرم پودری را انتخاب کنید که حاوی ماده ی ضد آفتاب و مرطوب کننده باشد کرم پودر مرغوب همانند یک کرم خوب برای صورت شما عمل کرده و... از چین و چروک آن جلوگیری می کند. کرم پودر مرغوب اگر با یک کرم مرطوب کننده استفاده شود لایه محافظ پوست شما را تقویت کرده و باعث حفاظت رنگدانه های پوست شما در برابر گرد و غبار و اشعه ی مضر آفتاب می شود.
هنگام خرید کرم پودر رنگ آن را در قسمت داخلی مچ دست خود تست کنید پوست این قسمت دست رنگ کرم پودر را همان طور که بر صورتتان نشان داده می شود نشان می دهد.
اگر پوست صورت شما به محض مالیدن کرم پودر آن را به خود جذب می کند از کرم پودر های چرب تر استفاده کنید. کرم پودرهای پودری نیز برای کنترل میزان چربی پوست های چرب مناسب است
کرم پودرهای مایع چرب یا کرم پودرهایی که حالت کرم دارند مناسب پوست های خشک می باشند. پس اگر پوست خشکی دارید از این نوع کرم پودر استفاده کنید.
اگر پوست صورت شما چند درجه زردی را نشان می دهد کرم پودرهایی که پس زمینه طلایی دارند از کرم پودرهایی که پس زمینه صورتی دارند برای شما مناسب تر هست.
خانم ها اغلب دارای پوستی با رنگ پایه زرد هستند دانستن این واقعیت یکی از بزرگترین راز های آرایشی را برای شما فاش می سازد زیرا وقتی خانمی با این رنگ پوست از کرم پودر صورتی استفاده میکند آرایشش بسیار مصنوعی جلوه می کند بنابراین این خانم باید از کرم پودر با پایه زرد استفاده کند.
حالا اگر دوست دارید که کمی رنگ صورتتان به سرخی بزند بعد از زدن کرم پودر کمی پودر رژگونه تان را به وسیله ی برس آن به صورت بزنید.این کار علاوه بر این که رنگ صورت شما را از حالت زردی خارج می کند کمی از شدت و غلظت آرایشتان نیز می کاهد.
اگر دوست دارید چهره ی شما پر جلوه باشد از رنگ های روشن کرم پودر استفاده کنید. رنگ های تیره به مقدار زیادی از جلوه صورتتان می کاهد.
اگر پوست صافی دارید و فقط دوست دارید که ظاهر صاف تری داشته باشید از کرم پودر مایعی استفاده کنید که جلای مات داشته باشد


آگهی دهنده: نوین ارایش
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - هنرهاي‌زيبا در تهران
آدرس: http://novinarayesh.com/
به روز شده در:۱۳۹۴/۵/۱۲
بازدید: 463 بار
ایمیل: