آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»آموزش»هنرهاي‌زيبا» آرایش با تغییر رنگ موی سر
 آرایش با تغییر رنگ موی سر-pic1

آرایش با تغییر رنگ موی سر

تغییر آرایش با تغییر رنگ موی سر:
اگر مو های خود را تیره یا سیاه کرده اید، باید بدانید که این رنگ به شدت صورت شما را تحت اشعاع خود قرار داده و چهره را لاغر نشان می دهد،به همین خاطر برای رفع این حالت از کرم پودر روشن،رژگونه یقهوه ای روشن، رژ لب قرمز یا قهوه ای روشن، سایه صورتی پر رنگ یا قهوه ای ملایم و خط چشم و ریمل مشکی استفاد کنید.
اگر مو های خود را طلایی،پلاتینی یا خاکستری کرده اید، به خاطر روشنی و لایتی که این موها به صورت شما می دهند، از این پس از کرم پودر با رنگ پایه ی صورتی،پنکک روشن با رنگ پایه ی صورتی، رژ گونه ی صورتی روشن یا قرمز روشن،رژلب صورتی هلویی یا صورتی روشن با تن قرمز روشن،سایه چشم خاکستری یا صورتی روشن و ریمل و خط چشم قهوه ای استفاده کنید.
اگر مو های خود را شرابی یا قرمز کرده اید، از آنجا که این رنگ مو صورت شما را گرم تر...
نشان می دهد،از آرایش های گرم استفاده کنید، یعنی از رژگونه ی قهوه ای قرمز برای گونه ها،از رژلب قهو ه ای روشن یا قرمز برای لب ها، از سایه چشم صورتی،استخوانی یا سبز و خط چشم و ریمل قهوه ای برای چشم ها.
اگر مو های خود را دودی کرده اید، این رنگ به شدت صورت شما را رنگ پریده نشان میدهد،به همین خاطر باید از رنگ های روشن با تن سرد برای آرایش چهره تان استفاده کنید. یعنی از رژلب به رنگ صورتی ملایم یا قرمز،رژگونه صورتی یا قرمز ملایم و سایه سفید یا آبی کمرنگ و خط چشم خاکستری تیره یا آبی استفاده کنید.

منبع: novinarayesh.com


آگهی دهنده: نوین ارایش
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - هنرهاي‌زيبا در تهران
آدرس: http://novinarayesh.com/
به روز شده در:۱۳۹۴/۵/۱۲
بازدید: 526 بار
ایمیل: